Використання контекстної реклами для просування товарів, послуг в інтернеті. В процесі запуску може можна використовувати велику кількість налаштувань: регіони показу, час, ключові запити тощо.
Перше, що бачить потенційний покупець в мережі це текст оголошення.
Правильне налаштування може допомогти правильно економити бюджет, виділяти «потрібних клієнтів», надати користувачу інформацію та пере направити відразу на потрібну сторінку сайту.
Розглянемо основні рекомендації, які ми зібрали зі свого власного досвіду налаштувань реклами в оголошеннях та розділили їх на пункти.
Перед початком рекламної компанії потрібно розібратись у самому продукті чи послузі, вивчити ринок та конкурентів, проаналізувати цільову категорію, скласти унікальну пропозицію, підібрати семантику, згрупувати ключові запити по оголошеннях.
Як правильно аналізувати оголошення Ваших конкурентів
Тут можна використати два способи. Перший простий і не потребує додаткових зусиль. Відкриваєте пошук та вводите потрібний запит із тематики, оцінюєте конкурентів (нотуєте собі сайти, оголошення, описи тощо).
Другий спосіб – це використати сервіси аналізу, наприклад serpstat.com вручну, ввести сайт та проаналізувати конкурентів у контексті. Існує можливість для підключення по API.
Які особливості відображення текстових оголошень adwords
Згідно нововведень можливо складання трьох заголовків, обмежених кількістю символів. Третій тип заголовку не завжди показується, якщо всі заповнені на форму.
Для заголовків оголошення контекстної реклами не можна використовувати «!», а в тексті оголошення лише один раз.
Також не рекомендуємо використовувати при формуванні оголошення хаотичний набір слів, використовувати всі великі літери, повторювати одинакові слова, допускати граматичні помилки.
Використання адаптивних оголошень в Google Ads
Розглянемо трохи детальніше формування нових адаптивних текстових оголошень контекстної реклами. Прописуючи різні варіанти заголовків можна закріпити один із них спеціальною кнопкою справа.
Також можна закріпити один варіант опису оголошення, він буде стояти першим при формуванні. Але є можливість зробити фіксацію для декількох текстів, але робити так не рекомендуємо, адже в цьому і суть адаптивних оголошень, коли система сама підбирає різні варіанти.
Як збільшити CTR оголошень в контексті та клікабельність
Додати ключові слова до оголошення. Система має можливість сама підставляти динамічно запит в заголовок оголошення, детальніше можна почитати в справці від google ads.
Використання оператора «IF». Існує можливість додаткових мов в оголошенні, залежно від типу пристрою. Наприклад, користувачам із смартфонів можна давати додаткову знижку на покупку або умови доставки.
Можливо використання окремих офферів лише для певної групи користувачів, які не завершили покупку в корзині без підтвердження. Приклад нижче на фото.
Використовуйте акції з лічильником зворотнього відліку. Дуже добре себе показує в період розпродажів та короткострокових пропозицій.
Використання модифікаторів для фідів
Дуже часто використовуються інтернет-магазинами, коли потрібно запропонувати окремий товар чи відображати конкретний регіон. Конкретніше почитати про всі типи можна у вище згаданій.
Використання модифікаторів можливе в таких випадках:
- Завжди є запасний варіант підстановки в оголошення тексту, якщо виникнуть проблеми підстановки даних фіду;
- У групу буде входити звичайне оголошення, де транслюються варіанти із модифікаторами;
- Слідкують за кількістю символів в тексті оголошення при підстановці значень фіду;
- Починають виконуватись професійні та редакторські вимоги пошукової системи Google.
Нажаль зупинити окремо модифікатори без оголошень не можна, але при потребі можна відключити тимчасово двома способами:
- Видалити всі набори даний, до яких посилаються модифікатори;
- Призупинити показ оголошень, всередині яких налаштовані модифікатори.
Що саме писати в оголошеннях, щоб отримати максимальну віддачу
- Вкажіть про тип послуг чи який товар пропонує компанія;
- Ціна на товар та послуги. Якщо клієнти не готові платити Вашу ціну – тоді й завідомо клікати по ній не будуть.
- Які різновиди товарів чи послуг ви пропонуєте? Краще вказати числом, а не просто «великий асортимент»;
- Маєте акційні пропозиції? Тоді вкажіть це все в оголошенні.
Тепер відповідаємо на питання, чи можна використовувати символи Emojipedia? – На жаль ні. А точніше, експеримент показав, що лише в полі «Публічне посилання» можна використати символ скопійований із офіційного сайту Emojipedia.
Як скласти оголошення для мобільних пристроїв Google Ads
Не секрет, що відображення оголошень на мобільній версії та деспоптній різняться. Деколи потрібно оформити текст по іншому для користувачів смартфону. Радимо врахувати такі пункти при оформленні:
- Часом, перші два рядки можуть об’єднуватись із заголовком. Старайтесь писати логічно закінчені речення;
- Оформіть «публічний URL», щоб він максимально співпадав із запитом;
- Використовуйте розширення для контекстних оголошень. Часом система замінює другий рядок на додаткові пункти, і ефективність оголошень росте;
- Для отримання трафіку на адаптовану сторінку сайту під мобільні телефони пропишіть відповідне посилання в полі «цільовий url»
Додаткові розширення для оголошень Google Adwords.
В загальному розширення для оголошень Google Adwords можуть бути ручними або автоматичними. Для професіоналів можна використовувати автоматичні, але постійно контролювати відображення. Система не завжди відображає потрібну інформацію. Сама суть – це полегшення пошуку інформації для користувачів. Нижче показано як виглядають додаткові блоки.
Якщо Вам потрібні послуги професійного налаштування контекстної реклами – звертайтесь на пошту: reklama@seo-marketing.com.ua