Сб. Кві 20th, 2024
Особливості нової соціальної мережі для бізнесу соціальної мережі Clubhouse

В останні тижні впевнено набирає популярності нова соціальна мережа Clubhouse. Лише за останній тиждень січня до неї приєдналося більше мільйону осіб, а загальна кількість користувачів дорівнює 3.6 млн людей. При цьому не варто забувати, що потрапити сюди можна лише отримавши запрошення від користувача Clubhouse і працює мережа лише на пристроях Apple.

Чому Clubhouse так стрімко набирає популярність?  Як працює мережа, в якій можна поспілкуватися з Ілоном Маском чи Марком Цукербергом?  Як можна її використовувати для розвитку бізнесу?  Про все читайте у даній статті.

Clubhouse: Соцмережі змінюють свій формат

Clubhouse був заснований розробниками Google близько року тому. Основа мережі — живе спілкування, без фотографій та текстів.

Користувачі спілкуються за допомогою голосу в режимі реального часу, будь-які записи під забороною. Мережа працює за допомогою кімнат та клубів різноманітної тематики. Інвайт отримують через знайомих користувачів, але кількість запрошень обмежена.

У Facebook та Telegram з’явилися групи, що надають інвайти за принципом: якщо запросили тебе, запроси ще кого-небудь. Дехто продає інвайт на eBay, Amazon. Вартість становить від 10 до 100 доларів. Можливо саме через подібну закритість, так швидко зростає популярність Clubhouse. На останньому інвестиційному рауті венчурний фонд Andreessen Horowitz вклав в розвиток 100 млн доларів. І це не зважаючи на те, що мережа ще не заробляє.

Виступи Ілона Маска та Марка Цукерберга позитивно вплинули на популярність Clubhouse.Маск поділився планами щодо експедицій на Марс, відповів на питання слухачів.  Цукерберг розповів про Facebook Reality Labs, про проекти пов’язані з віртуальною реальністю, поділився думками стосовно організації віддаленої роботи під час карантину. Виступи таких успішних людей спонукали доєднатися до мережі інших знаменитостей та успішних бізнесменів, інвесторів, журналістів.

Clubhouse нова соціальна мережа для вашого бізнесу

Принцип роботи соціальної мережі Clubhouse

Ви отримали запрошення, після реєстрації буде запропоновано теми для спілкування, які на думку розробників зацікавлять саме вас.  Підписуйтесь на певних користувачів, з якими бажаєте спілкуватися. Надайте додатку доступ до списку своїх телефонних контактів. Так можна дізнатися, хто з ваших друзів є користувачем мережі та зможете підписатися на них.

Мережа Clubhouse пропонує взяти участь в кімнатах за інтересами.  В обговореннях є спікери, проте кожен користувач може приєднатися до обговорення, поставити свої питання. Можна створювати власні кімнати, запрошувати до них друзів або будь-кого.

Після створення подібної кімнати підписники акаунту отримують сповіщення і можуть приєднатися до спілкування, така ж пропозиція надійде їхнім підписникам. Число користувачів кімнати може постійно збільшуватись. Максимальна допустима кількість користувачів – 5 тис. осіб.

В разі, коли в кімнаті пройшло три обговорення, ви отримаєте шанс організувати клуб. Його реєстрація потребує згоди модераторів. Через додаток або в стрічці можна знайти кімнати які вас цікавлять.

clubhouse соціальна мережа

Чи може Clubhouse сприяти розвитку бізнесу

Clubhouse – це соціальна мережа, вона не можу гарантувати успіх бізнес-проекту. Але при правильному використанні стане дієвим інструментом для просування бізнесу. Дасть змогу об’єднатися з людьми, що зацікавилися вашим бізнесом, знайти потенційних клієнтів.

Переваги соціальної мережі Clubhouse

  1. Живе спілкування з експертами. На майданчику відбуваються дискусії про маркетинг, штучний інтелект, даються цінні поради від професіоналів.  Clubhouse- це можливість дізнатись багато нової інформації, яка допоможе розв’язувати певні проблеми з вашим бізнесом.
  2. Спілкування з цікавими та потрібними людьми.
    Спілкуючись в кімнатах можна познайомитися зі спеціалістами, які необхідні для розвитку бізнесу. Тут можна знайти співробітників чи партнерів.
  3. Можна поділитися власним досвідом.
    Clubhouse дає змогу розвивати особистий бренд або компанії, і відповідно отримати нових клієнтів.

Що саме приваблює користувачів нового додатку до кінця не з’ясовано.  Можливо простота використання або незвичний формат.  Але в будь-якому випадку це нова можливість, яку варто використати, і цілком можливо, це принесе користь вашому бізнесу.

Від Specialist