За допомогою Фейсбуку Вашу рекламу буде бачити велика кількість людей, які в майбутньому можуть стати клієнтами. В 2018 році 78% користувачів змогли знайти необхідні товари за допомогою Фейсбуку. Крім того, 39 % юзерів спеціально готові постежити за стрічкою соціальної мережі аби не пропустити акційні пропозиції. Також 57% користувачів вважають, що реклама у соціальних медіа доволі сильно впливає на їхні покупки.
Для того аби налаштувати рекламу у Фейсбуці варто пройти певні етапі. Це не дуже просто, тому варто ознайомитися з основними кроками.
Як вибрати мету Вашої реклами у Facebook?
Для того аби отримати максимальний ефект, варто вибрати певну мету. При виборі «Залучення» Ваша реклама буде показана людям, які є доволі активними: ставлять лайки, пишуть коментарі, роблять репости.
Якщо оберете «Трафік» і «Переходи», то у Вас гарантовано збільшиться кількість замовлень у Інтернет магазині. «Трафік» допоможе привабити більше потенційних клієнтів. А опція «Переходи» допоможе зробити так аби зросла кількість реєстрацій, добавлень у корзину, покупок в цілому.
Як обрати бюджет рекламної компанії Facebook
Бюджет можна вказувати як на один день, так і на весь час користування. При виборі денного бюджету може бути мінімальна перевитрата даної суми коштів. Крім того, Ви не зможете побачити графік показу реклами.
Якщо ж оберете бюджет на весь термін, то буде встановлений строгий бюджет і перевитратити його система не зможе. Всі кошти розподіляться рівномірно. Дні Ви вкажете самостійно. Ви також зможете вказати оптимальний час показу реклами. Наприклад., у той період, коли найбільше користувачів у мережі.
Вважається, що краще обирати бюджет на весь термін.
При збереженні налаштувань Ви більше не зможете змінити тип бюджету. Проте, інші налаштування можна поміняти. Можна змінити загальний бюджет на всю кампанію, розмір. Якщо Ви початківець, то не використовуйте ставку на кліки, покази. Бо буває так, що реклама може взагалі не показуватись.
Якщо оголошення запущене, то не змінюйте бюджет на 10-15 % хоча би раз на 3 дні. В іншому випадку може збитись алгоритм роботи соціальної мережі. Якщо ж конче треба щось поміняти, то краще створіть нову кампанію.
Як правильно вибрати аудиторію рекламної компанії Facebook?
Багато магазинів можуть зацікавити різних людей. Тому потрібно налаштовувати рекламу, що орієнтуватиметься на різноманітну аудиторію. У настройках вибирайте «створення нової аудиторії. Якщо раніше Ви уже створювали аудиторії, то обирайте Індивідуально налаштовані аудиторії».
Отже, Ви можете обрати вік, мову, країну. Для цього варто проаналізувати Google Analytics. Крім того, варто вказати інтереси аудиторії. Виберіть зі списку те, що Вам потрібно, а для цього користуйтеся рекомендаціями. Також варто налаштувати зв’язки.
Наприклад, реально не показувати оголошення Вашим підписникам. Також варто завантажити свою аудиторію. Наприклад, список клієнтів чи телефонну книгу.
Як вибрати місце для розміщення реклами Facebook?
Вам необхідно обрати ті місця, де буде показуватись Ваша реклама. При виборі автоматичних плейсментів, реклама буде розміщуватись в рекламній стрічці, а також в рекламному блоці. Також реклама може показуватись в Фейсбук і Інста Сторіз, в стрічці Інстаграм. В мобільних новинних стрічках. Якщо є плейсменти, які Ви вважаєте неефективними, їх відразу ж можна відключити.
Як створити рекламне оголошення Facebook?
Спочатку обирайте формат оголошення. Воно може виглядати як:
- Кільцева галерея, в якому поміщається максимум 10 фото.
- Збірки фото і відео.
- Одне фото або відео.
При вибору одного формату одного фото або відео варто:
- Необхідне зображення завантажити. Там має бути не більше 20% тексту. Для перевірки кількості відсотків існують спеціальні сервіси. Наприклад, Image Text Check.
- Потім вказуйте посадкову сторінку. Саме на неї і вестиме реклама. Це адреса Інтернет магазину, наприклад. Для цього Вам необхідний URL сторінки на яку варто перейти. Можете використовувати безкоштовні сервіси. Наприклад Semantica аби цей процес був автоматизований
- Придумайте яскравий заголовок оголошення.
- Напишіть текст. Проте він має бути коротким, лаконічним і чітким.
- Варто вибрати назву кнопки, яка закликатиме до дії. Це кнопки «Купити» або «Перейти».
- Можна створити рекламу на різних мовах. В Україні це зазвичай українська та російська версії.
- Також варто підключити UTM-мітки. Особливо це потрібно якщо Ви стежите за трафіком в Google Analytics..
- В «попередньому перегляді» перевірте чи все гаразд.
- Далі натискайте кнопку «Підтвердити». Реклама піде на модерацію, яка триватиме дві години.
Отже, реклама в Фейсбуці – це досить ефективно. Проте запустити її зовсім непросто. Це лише кілька кроків, які можна зробити аби привабити більше клієнтів і використовувати соціальну мережу як надійну рекламну платформу.