Цікаве дослідження провели працівники ПриватБанку, щоб показати, як змінилось відношення клієнтів до використання поштових сервісів на останні 5 років.
Для довідки, останній раз таке дослідження банк опубліковував наприкінці 2014 року (до того як почались впроваджуватись санкції проти Російської федерації). На той момент майже 64% клієнтів танку використовували російські почтові клієнти. Українськими користувались не більше 14%, а також сервісами Google Gmail користувалась така ж кількість.
Згідно з останньою вибірки із 6,5 мільйонів користувачів маємо такі дані статистики. На початок січня 2020 року 67,2% користувачів почали користуватись Gmail, українськими клієнтами на рівні 13%, а інші 13% так і залишили поштові скриньки на російських сервісах.
Цікаво знати: ПриватБанк почав знижувати ставки за депозитами згідно політики НБУ
Дана картина основана лише на виборці із бази клієнтів ПриватБанку, але враховуючи тенденції сьогоднішнього ринку, навряд чи сильно відрізняються по всіх території України.