Останнім часом компанія Google робить великий акцент на автоматизовані рішення для Вашого бізнесу. Не обійшли нововведення і сервіс контекстних оголошень та медійної реклами Google Ads.
Після впровадження звичайних торгових компаній розробники представили нову версію – Smart Shopping (розумні торгові компанії). Основна ціль – збереження часу клієнтів та автоматизація налаштування оголошень з мінімальними правками.
Якщо в стандартних торгових компаніях ви могли вносити мінус слова, регулювати ставками, визначати пріоритети, то тут же Smart Shopping пропонує повністю машинне керування. Довго все описувати не потрібно, основне нововведення це призначення «максимального значення конверсії».
Smart Shopping дозволяє охопити великі мережі
Значним плюсів компаній Smart Shopping є можливість охоплення великої аудиторії не тільки в органічному пошуку, але і в контекстно медійній мережі, YouTube та Gmail.
Нижче Ви можете побачити як виглядають оголошення в різних варіантах рекламних мереж із смартфоном.
Процес вибору місця показу, часового проміжку вибирається системою на всі 100%, не можна самостійно встановити цілі. Аналізуючи аудиторію та товари система виводить потрібні результати для отримання максимальної ефективності.
Для початку роботи із Google Smart Shopping потрібно
Не всім користувачам буде доступний пункт при створенні торгової компанії «Розумна торгова компанія». Для активації потрібно відповідати таким умовам системи:
- Наявність логінів у Google Ads та Google Merchant Center це не обговорюється;
- Налаштовані фіди даних із підтвердженими товарами;
- Встановлений тег відслідковування конверсій на сайті;
- Також налаштований тег відстежування суми транзакцій;
- Розміщений на сайті тег ремаркетингу від google ads;
- Отримувати що найменше 20 конверсій за останні 45 днів із всіх торгових компаній;
- Список аудиторії мінімум 100 користувачів
Налаштування компаній в Google Smart
Якщо всі умови виконані, які описані у попередньому розділі, можна переходити до створення розумної торгової компанії (Google Smart). Обираємо пункт «Нова компанія» далі ціль «Продажі», обираєте із списку активний акаунт від Merchant Center та країну націлювання.
Ну і відповідно, при виборі поставте відмітку біля «Розумна торгова компанія»
В наступному розділі компанії можна вказати ім’я, розмір бюджету та стратегію призначення ставок «Максимальна цільність конверсії». Можна налаштовувати групи продуктів, якщо Ви плануєте рекламувати лише певні товари, а не весь асортимент.
Навіть, якщо Ви забули вибрати окремі групи – це можна зробити вже після запуску в налаштуваннях.
Панель попереднього перегляду оголошень покаже, як будуть виглядати візуально ваші продукти для пошукової та контекстно-медійної мережі.
Трохи нижче меню пропонує вам завантажити фото логотипу (воно мало б бути попередньо додано до Merchant Center), загальне фото (воно буде використовуватись для реклами в медійних оголошеннях), короткий та довгий заголовки, опис. Це все відноситься лише до медійної мережі, YouTube та Gmail.
Якщо все вказано та завантажено натискаєте «Зберегти». Все чудово! Для професійного налаштування реклами звертайтесь через email: reklama@seo-marketing.com.ua