Налаштування реклами у Facebook: покрокова інструкція

Чи використовуєте Ви рекламу у Facebook для розвитку свого бізнесу та продажу товарів? Дуже гнучка система налаштувань у менеджері реклами дозволить показувати рекламу саме потенційним клієнтам, що зацікавлені у продукції.

Згідно з статистикою соціальної мережі на кінець 2018 року: близько 78% користувачів шукали потрібний товар на Facebook, майже 40% готові слідкувати за групою або сторінкою (щоб не пропустити новинки), 57% вважають, що саме соціальні мережі впливають на їх покупки.

Не очікували? Тому головне це обрати ціль Вашої рекламної компанії – реклама компанії на місцевому рівні, продаж товарів в мережі тощо. Кейс по налаштуванні контекстної реклами у Facebook ми описали нижче.

Обираємо ціль нашої рекламної компанії Facebook

Що це означає? Ціль виділяє потрібну стратегію для Вашої компанії для отримання максимальної ефективності використання бюджету. Якщо обрати пункт «Захоплення» – тоді оголошення буде показано користувачам, які максимально взаємодіють із контекстом, роблять репости, коментують, ставлять лайки тощо.
Налаштування реклами у Фейсбук
Для інтернет-магазинів рекомендуємо використати стратегію «Конверсії» та «Продаж». Щоб отримати хороший приріст трафіку на сайт оберіть пункт «Трафік» відповідно. Система максимально зацікавлена для ефективного використання бюджету.

Обираємо розмір бюджету для Вашої компанії Facebook

Для всіх компаній можна обрати розмір витрат компанії та термін трансляції оголошення. Можна обрати на один день або на весь термін дії. Для першого допускається незначне відхилення від ліміту та недоступне налаштування графіку показу.

Вибираємо бюджет рекламної компанії Фейсбук

З досвіду можемо порекомендувати використовувати загальний бюджет на весь термін:

  1. Ви застрахуєте себе від використання «лишніх» коштів;
  2. Весь бюджет буде використовуватись рівномірна протягом кожного дня;
  3. Можна вказати конкретний час трансляції оголошень, наприклад на вечірній час.

Всі витрати на рекламу у Facebook в доларах, гривень немає. Для вже працюючих компаній не рекомендується змінювати бюджет більше ніж два-три рази на день. Це може привести до збою алгоритму соціальної мережі.

Вибір потрібної аудиторії для реклами Facebook

Даний інструмент дозволить Вам обрати категорію користувачів по інтересах. Це дуже зручно, щоб націлити публікацію сааме на групу людей, яким по суті потрібен або цікавий товар (послуга).

При створенні рекламної компанії Facebook оберіть в налаштуваннях пункт «Нова аудиторія» або «Індивідуально». Ви можете обрати регіон перебування клієнтів, вік, мову та інтереси.

вибрати правильно аудиторію для рекламної компанії Facebook

Як дізнатись про основну категорію користувачів Вашого продукту? Певно, найпростіше переглянути дані аналітики Google Analitics.

Також можна вибрати лише друзів, які підписались на Вашу групу чи сторінку, або ж завантажити власну аудиторію (можливо список клієнтів, щоб повідомити про оновлення товару тощо).

Місце розміщення рекламних оголошень Facebook

Як вибрати місце для розміщення реклами Facebook

Ще одна фішка – це вибір місця розміщення Вашого оголошення. При виборі пункту «Автоматичні плейсменти», реклама буде транслюватись у всіх типах розміщень: Facebook Stories, Insta Stories, стрічці новин на всіх пристроях. Але є можливість відключити неефективні місця, тоді обираєте «Змінити плейсменти».

Ну і на останок…Створюєте саме оголошення Facebook

1) Обираєте потрібне фото чи кілька або відео;
2) Можна вказати потрібну сторінку на яку буде вести користувачів Ваше рекламне оголошення Facebook;
3) Придумайте хороший заголовок, можна використати спеціальні символи;
4) Можна використати спеціальний надпис на кнопці, що бути стимулювати до дії;
5) Можете використовувати різну мову оголошень для реклами. Є настільки принципові люди, що будуть читати лише українські пости, врахуйте;

Далі натискаєте «підтвердити», все очікуєте підтвердження від адміністрації.

[Total: 0    Average: 0/5]

Сподобалась стаття? Поділись в соц. мережах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares