Як часто Ви використовуєте для продажу товарів свого інтернет-магазину прайс-листи? Чи задумувались, що неякісний та технічно не продуманий файл може привести до втрати клієнта?
Скоріше що ні, в погоні за красивими дизайнами та шаблонами сайтів, описами товарів та категорій ми забуваємо про можливість отримання прибутку та додаткових замовлень із прайс-листів. Як створити хороший файл із всіма нашими рекомендаціями, читайте далі…
Десять рекомендацій для створення Прайс-листа інтернет-магазину
1) Використовувати для прайс-листів формат Excel? Скоріше за все цей стереотип потрібно «відпускати» в минуле. Спробуйте попрацювати із форматом PDF. Хороший корпоративний дизайн буде однозначно виділятись. Також не потрібно створювати загальний прайс-лист на товари.
Якщо асортимент значний то і кількість сторінок буде чималою, а чи буде клієнт розбиратись в цьому? – Питання. Створюйте окремі файли для кожної крупи товарів, можна разом із підгрупами, так зручніше та й з відкриттям не буде проблем.
2) Чому можна використовувати формат PDF для створення прайс-листа? По-перше, даним файлам простіше надати певного дизайну та графічних елементів (фото, шрифти тощо).
По-друге, даний формат можна переглядати прямо у Вашому браузері, без потреби скачувати великі файли. А це дуже важливий момент саме для перегляду на смартфонах та мобільних пристроях. По-третє, скопіювати та використати Ваші матеріали конкурентам буде складніше.
3) Зробіть акцент на титульній сторінці прайс-листа. Якщо файл має 5-6 сторінок, спробуйте оформити першу сторінку (як реферат чи диплому), але використовуючи фірмовий стиль, фото тощо.
4) Переваги з перших рядків. Надайте відразу потенційному клієнтові розуміння, чому працювати із Вами вигідно, опишіть коротко. Які гарантії якості чи на товар можуть бути, чи надаєте пробні екземпляри для тестів, знижки від суми чи від кількості, способи доставки та оплати.
Читайте також статтю Як збільшити продажі в Інтернет магазині: дієві поради від нашої команди
5) Використовуйте персоналізацію. Скажіть, чи приємно Вам побачити на початку прайс-листа власне ім’я ? Гадаю так! Для надсилання по email окремо визначеній особі можна взяти на замітку це.
6) Використовуйте «Зміст». Якщо прайс-лист має 5 та більше сторінок, спробуйте після головної (титульної сторінки) описати коротко де який товар можна знайти, з нумерацією сторінок.
7) Використання стилів оформлення для окремих позицій, на які потрібно акцентувати увагу (продати), спеціальної пропозиції, акції тощо. Це може бути виділення кольором, стилем, розміром шрифту.
8) Опишіть умови співпраці та доставки. Як тільки клієнт визначився з товаром, виникне питання про методи оплати та доставки. Це можна оформити на окремій сторінці (вкінці прасу), або у виді колонтитулів, меншим шрифтом у виді виноски, додаткові платежі за оформлення, пакування тощо.
9) Отримати відповіді на поширені запитання. Мінімальна інформація про виробника товару, наявність гуртових цін, чи можлива оплата готівкою або по перерахунку, мінімальна кількість товару для однієї партії або ж сума замовлення.
10) Використайте заклик до дії. Вкажіть контакти та номера телефонів, месенджери для зв’язку. Щоб клієнт не відклав можливість купити товар на пізніший час.