До останнього часу організації, котрі проводили ремонт доріг, ніяким чином не гарантували якості виконання робіт. Тому дуже часто після проведення ямкового ремонту, або й переукладення асфальту свіжі «латки» через пару місяців розсипаються, повертаючи дорогу до попереднього стану.
Отже, щоб припинити такі безвідповідальні витратити коштів і забезпечити пристойну якість доріг, які б зберігали свою якість після ремонту протягом досить довгого часу, Укравтодор планує встановити новий режим відповідальності за ремонт доріг для підрядних організацій. Він планує ввести фінансові гарантії якості. Тобто, з цього року планується при проведенні ремонтних робіт забезпечувати резервування певної суми грошей, які будуть залишатися після введення дороги в експлуатацію.
В тендерних умовах планується прописувати гарантійний термін, який має складати, в залежності від того, який ремонт провадився, від 5 до 10 років. Також буде запроваджено контроль стану дороги. Руйнування дороги у гарантійний період призведе до втрати організацією зарезервованих грошей.
Це дозволить тримати підрядні організації, що проводить ремонт, під контролем і надасть можливість примусити їх проводити відновлювальні роботи повторно, якщо ремонт був виконаний неякісно.
Вкупі з тим, що на 2020 рік планується залучення на ремонт доріг державного значення 86,50 млрд. гривень, це дає надію, що принаймні частина доріг буде нарешті відновлена до нормального стану. Що дозволить не тільки покращити можливості транспортної системи, але і зменшити ризик аварійності, який є дуже високим на даний момент не тільки з вини водіїв, але і через неможливість повноцінної їзди по розбитих дорогах.
Читайте також: Невже ми зможемо їздити? Заплановано ремонт найбільш «вбитих» доріг України