Цього тижня повноцінно запрацював всеукраїнський сервіс check.gov.ua. Він дозволяє онлайн перевіряти квитанції, що отримані за оплату державних послуг.
До нього вже підключені всі основні державні органи, які виконують платні сервіси – сервісні центри МВС, міграційна служба, РАЦСи, ЦНАПи, обласні державні адміністрації. Тож тепер сплата за отримання водійських прав, паспортів, закордонних паспортів, свідоцтв про народження, укладення шлюбу, послуг міграційної служби, а також ліцензій, витягів та інших документів, може бути проведена просто через інтернет-банкінг, буквально в кабінеті, де мають видати довідку. Відходить у минуле необхідності шукати найближче відділення банку, тільки заради того, щоб отримати папірця.
Для того, щоб перевірити, що оплату було здійснено, достатньо назвати номер квитанції працівнику тої установи, яка здійснює виконання послуг.
Сама процедура перевірки проста – необхідно зайти на check.gov.ua, обрати установу, на яку переводилися гроші для оплати послуги, та ввести код квитанції.
На даний момент із сервісом співпрацює вже 3 банки, ще 10 знаходяться в стані підключення, найближчим часом будуть повністю підтримувати його функціонал.
Вас може зацікавити: Електронний лікарняний може запрацювати уже із 1 квітня 2020 року