Чт. Бер 28th, 2024

Активний розвиток сервісів та програм для онлайн обміну документами сприяв розвитку (хоча скоріше необхідності) підписувати папери для підтвердження особистості. Для цього винайшли електронний цифровий підпис (ЕЦП).

По суті, це набір цифр у випадковому порядку, що призначені для захисту документу від несанкціонованих змін сторонніми особами. Документ, який затверджує приналежність ЕЦП конкретній фізичній особі називають сертифікатом ключа.

Де та для чого використовують ЕЦП

За законодавчому рівні електронний цифровий підпис врегульований законом із 2003 року. Але на сьогодні його оформляють лише при необхідності. Першими його користувачами стали чиновники, оскільки від них почали вимагати заповнених електронних декларацій.

Фізичні особи підприємці також використовують цей підпис для авторизації в особистому кабінеті від Державної фіскальної служби та для подачі звітності для податкової.

Зараз уряд та керівництво країни активно рекламує використання онлайн сервісів із отримання інформації від державних установ. Тому фізичні особи також можуть отримати ЕЦП для оформлення документів у Пенсійному фонді, фіскальній службі, соціальні тощо.

Цікаво знати Оформити другу пенсію в Приват24. Чи реально отримати другу пенсію в Україні

З кожним роком перелік послуг, які можна оформити онлайн росте, і виникає потреба оформити ЕПЦ, щоб економити свій час та не стояти в чергах. Нижче ми розповімо про отримання цифрового підпису у Приват 24 (один із найбільших банків України).

Як отримати електронний цифровий підпис у Приват24

Щоб оформити ЕЦП у одному із найбільших державних банків не потрібно відвідувати відділення. Все можна зробити через особистий кабінет у Приват24 із ноутбука або комп’ютера.

Електронний цифровий підпис оформити у Прива24

Для початку авторизуємось в особистому кабінеті. Переходимо у розділ «Всі послуги», діл обираємо «Бізнес», потім «Електронний цифровий підпис», – «Завантажити сертифікат»

Електронний цифровий підпис оформити у Прива24

Заповнюєте всі дані для отримання сертифікату. Уважно перевірте вказане Прізвище, ім’я та прізвище, адже вони мають співпадати із паспортними. Після натискаєте кнопку «Дані вірні» або ж «Дані невірні».

Електронний цифровий підпис оформити у Прива24 -2

Далі обирайте директорію для доступу. Саме там будуть зберігатись файли які відносяться до створеного сертифікату.

Скажіть свій пароль для директорії (зберігання файлів ключа). Мінімальна довжина має складати 8 символів, складених із латинських букв, цифр.

Електронний цифровий підпис оформити у Прива24 -4
На наступній сторінці вкажіть пароль надісланий у СМС на фінансовий номер або у мобільному додатку Приват24. Відмітьте галочкою пункт «Я ознайомився та згідний з Умовами…» та натискайте «Далі».

Електронний цифровий підпис оформити у Прива24 -5
Ваша заявка на отримання сертифікату опрацюється автоматично онлайн. На екрані з’явиться інформація із даними сертифікату.

Рекомендуємо статтюПриватБанк запустив безконтактні кредити за допомогою смартфонів

Альтернативні способи отримання електронного цифрового підпису

Звичайно, Ви можете отримати ЕЦП відвідавши один із центрів реєстрації. Також для цього потрібно підготувати такі пункти:

  • Зібрати надати пакет документів (Копія коду платника податків, копія паспорту, реєстраційна карта);
  • Зареєструватись в одному із центрів сертифікації;
  • Відвідати особисто Центр реєстрації та підготувати із собою чистий пристрій для запису інформації (флешку або DVD-R диск);
  • За допомогою представника центру сформувати ключі та записати на носій.

Отож, як бачимо оформити ЕЦП можна на двома способами: через один із акредитованих центрів або ж онлайн «сидячи на дивані» вдома. Через інтернет-банкінг від ПриватБанку процедура стає не тільки зручною, але й безпечною.

Від Specialist