Найкращий час для публікацій у Facebook та Instagram. Охопити максимум аудиторії

На черзі цікава стаття для всіх користувачів, які прагнуть максимально ефективно запустити рекламу у Facebook чи Instagram. Саме час, коли можна отримати максимальну віддачу від публікацій згідно з активністю аудиторії.

Дані нашої статті будуть опиратись на дослідження американського сервісу Sprout Social. Не секрет, що користувачі проводять в соціальній мережі Facebook дуже багато часу і цей напрямок просування товару чи послуг став дуже перспективний, через гнучкі налаштування аудиторії.

Якщо активність аудиторії буде на достатньому рівні, тоді і Ваш рекламний пост чи пропозиція зможе охопити більшу аудиторію, а це вже замовлення, дзвінки тощо.

Коли публікувати рекламу у Facebook для споживчих товарів
Згідно з даними статистики вище згаданого сервісу (Sprout Social) для реклами споживчих товарів у Facebook краще використовувати час із 10 до 17 години по буднях. Найбільші пікові періоди припадають на 13-00 годину середи та 11 п’ятниці.

Якщо розглядати короткостроковий період, тоді краще всього використати:
1) Середа – із 13 до 15 години;
2) П’ятниця – починаючи із 10 до 11 години;
3) Четвер – із 17-00 години.

Коли публікувати рекламу у Facebook для споживчих товарів

Для публікації рекламних оголошень із медіа контентом рекомендуємо використовувати період: із 9 до 17 години по буднях. Найкращий час – вівторок о 17-00 годині та п’ятниця із 8 до 9 ранку.

Також середа із 8 до 9 години та четвер о 17 годині. Найменша активність користувачів в неділю у період із 22-00 до 3-00 години.

Запустити рекламу у Facebook тематика навчання медіаконт

Якщо ж Ваша рекламна компанія чи публікація пов’язана із освітнім напрямком, тоді використовуйте будні дні із 9 до 15 години. Знову ж таки, найкращий час у середу із 9 до 17 години. Ще один великий сплеск активності припадає на суботу із 12 до 21 години вечора.

Цікаво знати Налаштування реклами у Facebook: покрокова інструкція

Найнижча активність припадає із 23-00 до 5-00 години ранку в неділю.

Запустити рекламу у Facebook тематика навчання

Для всіх громадських організацій рекомендуємо використовувати такі періоди часу:

  1. Для загального планування – будні із 8 до 17 години;
  2. Найкращий час – середа та п’ятниця із 8 до 9 ранку;
  3. Також висока активність у п’ятницю та четвер 10-00 година;
  4. Найнижча ж активність спостерігається із 22-00 години до 5-00 у суботу на неділю.

Для всіх громадських організацій

Компанії, що займаються IT напрямком можуть використовувати будні дні із 8-00 до 14-00 години. Найкращий час – це середа о 10-00 та із 9-00 до 12 години. Найменша активність аудиторії у неділю та кожного дня з 18-00 до 4 ранку.

Реклама у Facebook для IT напрямку

Проєкт, що мають медичний напрямок отримують кращу віддачу із 9 до 15 години по буднях. Найкращий час – середа із 9 до 10-00 години. Найнижчі показники у суботу та неділю, а також у будні після 21-00 години до 4-00.

Реклама у Facebook для медичного напрямку

Якщо розглядати глобальні мірки активності аудиторії для інших проектів, тоді можна використовувати як універсальний час: із 9 до 15 години по буднях, середа із 11 до 13 години. Найнижча активність у неділю із 17-00 до 7-00 години ранку.

Рекомендуємо статтю Як заробити у Facebook? Реальні гроші без вкладень

Найкращий час для публікацій у Facebook

Також для публікацій в Instagram можна виділити певні часові інтервали із максимальною активністю користувачів.

По аналогії, для споживчих товарів можна використовувати час по буднях із 11-00 до 17-00 години. Найкращий час із максимумом активності це середа 15-00 година та 10-00 година суботи. Не рекомендуємо здійснювати публікації у неділю та кожного для із 23-00 до 3-00 години.

Instagram час публікація

Для рекламації медіа контенту підійдуть середа, четвер та п’ятниця із 8-00 ранку до 16-00 вечора. Висока активність спостерігається у п’ятницю близько 9-00 години.

Ще один пік активності у даній тематиці припадає на вечір четверга та ранок п’ятниці. Найменші показники отримали субота та неділя.

Media публікація Instagram

Для проектів із освітнім нахилом рекомендуємо період із 10-00 до 20-00 години (середа-субота). Кращим часом вважають 10-00 годину п’ятниці.

Додатково можна виділити 11-00 годину середи, із 11 до 12 години п’ятниці, із 18 до 20 години суботи. Найменша активність припадає на неділю із 23-00 до 5-00.

При організації публікацій для громадських організацій використовуйте період із 10-00 до 16-00 години по буднях. Найбільша активність припадає на середу 14-00 годину.

Інший період активності припадає на понеділок із 14 до 15 години, вівторок із 13 до 15 години та 13-14 години суботи. Не рекомендуємо використовувати період із 23-00 до 5-00 години неділі.

організації публікацій для громадських організацій

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares