Підбір семантики для сайту за допомогою Google Adwords та Яндекс Word Start

Вітаю всіх на моєму блозі по оптимізації сайтів. На даному сайті Ви зможете знайти інформацію про тонкощі які використовуються в просуванні українською. Інформації насправді дуже багато, буду старатись все систематизувати та пояснювати «доступною мовою».

На черзі у нас початок внутрішньої оптимізації, а саме – підбір семантики та вибір ключових запитів для просування. Саже від цього буде формуватись подальша стратегія та приблизні розрахунки по термінах та вартості.

По своїй професії (так я не відразу почав займатись SEO) я фізик, тому більшість пояснень буду проводити за допомогою ілюстрацій та прикладів. Отже, візьмемо будь яку тему, нехай продаж бензинових генераторів (без всякого підтексту). Нехай у нас є категорія з товарами, різних моделей і виробників, зараз будемо розглядати тільки загальні положення, без розширення.

Підбір семантики для сайту можна виконати великою кількість сервісів та програм, зараз розглянемо найпопулярніші, ті, якими користуюся сам. Мова буде йти про Google Adwords та Яндекс Wordstart (використовуємо два)

Підбір семантики за допомогою Яндекс Wordstart

Підбір семантики для сайту з Яндексом

Отже, переходимо на офіційний сайт Яндекс Wordstart (зараз в нас заблоковано доступ до сервісів Яндекса, але обійти їх можна за допомогою VPN). Тут все просто, ось так виглядає головна сторінка.
Далі починаємо, введемо запит «Бензиновый генератор» (чому саме російською, на жаль з досвіду, більшість запитів йдуть через дану систему пошуку) – відмічено цифрою 1. Далі потрібно вибрати потрібний нам регіон – вся Україна, цифра 2. Нижче система сформує дві таблиці з запитами користувачів за місяць (також можна більш точно відбирати запити за допомогою синтаксису, оглядати популярність запитів по регіонах, по місяцях – визначаючи сезонність, про це все можна розглянути в окремій статті).

Підбір семантики для сайту з Яндексом

Перша колонка зліва – показує основний наш запит та схожі запити до нього. Тут можна використати Exel, та скопіювати всі, і все там відсіювати за допомогою фільтрів програми. Друга колонка (зправа) показує схожі запити, які вводять користувачі шукаючи бензинові генератори, дуже зручно, можна значно розширити семантику. Нас цікавлять же всі комерційні запити (типу: купить, цена, купить в Украине и тп).

Залишивши в програмі потрібні нам запит з частотністю, можна говорити про приблизний трафік на дану категорію, бензиновый генератор 1 862 – це високочастотний запит, за який важко боротись в перші місяць просування для нового сайту, купить генератор бензиновий 502 – вже середньо частотний, але висококонкурентний, як це зрозуміти, тут чесно вже на досвіді, але на допомогу нам прийде Adwords. Сумуючи всю частотність і за умови що наш сайт буде в топ по всім вибраним ключам, оцінимо трафік.

Наприклад, загальна частотність 20 000 в місяць, тоді знаємо що звичайних результатів є 10, вийде приблизно 66 користувачів в день, але не забуваємо про контекстну рекламу Яндекс Дірект, ще мінімум 3 рекламних оголошення, тому приблизно 51 на добу. (всі дані виключно для ознайомлення та розуміння принципу).

Підбір семантики за допомогою Google Adwords

Підбір семантики для сайту

Продовжимо, заходимо на офіційний сайт сервісу (потрібна реєстрація, тут не проблема думаю). Далі нам потрібно відкрити Інструменти, вибираємо – планувальник ключових запитів. Відкриється форма вибору (інструмент дуже гнучкий, можна багато писати, але це вже в інших статях присвячених саме контекстній рекламі).

Підбір семантики для сайту инструкція

Вибираєте перший пункт – пошук ключових фраз та отримання статистики запитів. В поле №1 вводите для прикладу 2-3 потрібних ключі, тому, що на прикладі, чим більше дасте інформації, тим система видасть точніший та розширений список, тиснемо – отримати ідеї.

І ось нарешті й статистика по запитах користувачів у пошуковій системі (позначено 1) Google в місяць. Плюсом даного сервісу є конкуренція, звісно цифри тут трохи різняться від попереднього, але дають потрібну картину. Відразу можна згрупувати запити для простоти, а також вигрузити в той же Exel (кнопочка 4).

Підбір семантики для сайту

Користуючись фільтрами програми знову сортуємо потрібні нам запити по частотності та конкуренції. Тут тема така, що майже кожен запит висококонкурентний. Для себе я ділю їх: максимальне значення 0.85-1 це висококонкурентні, 0.55-0.84 це середньо конкурентні, ну і всі зо менше останніх – низькоконкурентні.

На завершення – складаєте запити з двох сервісів до однієї таблиці. Отже, ми отримали частотність по обох пошукових системах, а також розуміння по конкуренції. Відповідно вже можна формувати вартість, приріст приблизно в місяць по відвідуваності.

На цьому думаю можна завершити, для загального розуміння можна досить. Це все ми виконали для однієї категорії. Для великих сайтів можна відразу групами вводити окремі запити (я зараз про Google) і сортувати вже фільтрами. Дякую за увагу, і гарного настрою!)

Підбір семантики для сайту за допомогою Google Adwords та Яндекс Word Start
5 (100%) 1 vote

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *