Всім привіт! Знову вирішив поділитись власними власними спостереженнями щодо Google Search Console. Трохи відійшовши від новорічних віхідних приступив до повноцінної роботи, почав з коротенького аналізу ситуації моїх підопічних в консолі. І в одному сайті мене зацікавивив великий провал на графіку в панелі “Ефективність”.
На інших же сайтах такої проблеми не було. Роботу продовжив над аналізом, хотів визначити слабкі місця по клікабельності сторінок та тестував метод підвищення CTR.
При перегляді двох типів сторінок та порівняння в періоді 3 місяці відносно попередніх – знову значне відхилення CTR. Зазвичай ця цифра не суттєва, якщо проблем немає з ресурсом. Лише вибравши період “Останні 28 днів” виявив відсутність даних з середини грудня 2018 року по певних типах сторінок (на фото).
Фактично після 12 грудня 2018 року (використовуючи фільтр по строрінках) немає даних. Зразу скажу, тематика сайту сезонна, і спад звичайно є, але щоб нічого взагалі, ні показу ні кліків – такого не може бути.
Не довго гадаючи, відкрив Google Analitics, налаштував звіт по аналогічному періоді (звязок з Google Search Console встановлений), відповідно фільтр: потрібна сторінка входу, жерело (звичайний пошук). Результат на фото нижче.
Певно, коментувати тут нічого. Кліки дійсно були, ае чому така розбіжність в даних з Google Search Console та Google Analitics (тим паче, що звязок налаштований між цими сервісами). Можливо нова версія консолі ще перебуває на стадії допрацювань, поки не знайшов відповідь.
Дякую всім за увагу, якщо виники питання, залишайте коментарі, я відповім.