Чт. Бер 28th, 2024
Просування сайту та методи підвищення позицій в пошуку для сайту

Доброго дня. В даній статті розглянемо способи, що дозволять покращити позиції сайту по запитах в пошуковій системі. Дана стаття узагальнена, і буде корисна для новачків, дасть розуміння що для чого виконується, і що ми отримаємо.

І так, в нас для прикладу є новий інтернет-магазин, для якого вже виконано внутрішню оптимізацію та налаштування – час починати підтягувати запити в пошуку. Як вже раніше писали, коли все налаштовано вірно, сайтові почнуть присвоюватись запити в панелі вебмайстра Google (так само і в Яндекс, поки акцент на одну пошукову систему).

Переіндексація право займає біля 7 днів та зміну інформації в пошуковому індексі. Для прискорення звичайно використовуємо інструмент сканування сторінок в панелі search-console.

Способи просування сайту та покращення позицій в пошуку

Основа всього просування це покращення внутрішніх факторів поведінки користувачів на сайті та нарощення посилань на Ваш ресурс. Все розглянемо по черзі, але хотілось би уточнити, вся інформація в даній статті виключно для ознайомлення, всі дії є рекомендаційними та мають виконуватись SEO спеціалістами.

Покращення поведінкових факторів на сайті

Ми багато чули про таке поняття, але мало хто розуміє, що мається на увазі. Починаючи з пошукового запиту, візьмемо для прикладу «бензинові генератори купити», покажеться перша десятка звичайного пошуку, припустимо на 25 позиції знаходиться і наш сайт (тобто 3-тя сторінка).

  • Показник CRT – це співвідношення кількості переходів на сайт (кліків) по вибраному запиту до кількості показів. Тобто Ваш сайт показався 10 разів, отримав 2 переходи – (2/10)*100% = 20%. Як можна підвищувати CRT розглянемо в окремій статті. Відповідно чим він вищий – тим краще.
  • Час перебування користувача на сайті. Вміти зацікавити користувача – контент, характеристики, фото чи відео інформація. Середній показник може коливатись в залежності від тематики, 2-5 хвилин – це середній показник.
  • Відсоток відмов. Показник який показує наскільки показ Вашого сайту був корисний для користувача. Чи він отримав відповідь на пошуковий запит, чи відразу закрив ресурс. Чим менший показник відмов – тим краще. Для інтернет-магазинів сьогодні 35-45% є нормою.
    Якщо хоч би 5 з 10 користувачів після відвідування сайту закриє сеанс в браузері, тобто отримає відповідь на запит – це дасть хороший плюс для ресурсу, значить інформація відповідає та варто підняти сайт по даному запиту.

Це якщо коротко, насправді, щоб зменшити та покращити якийсь показник хоч на декілька відсотків потрібно працювати постійно над покращенням. Спостерігати поведінку користувачів на сайті, чудово підходить для цього Вебвізор сервісу статистики Яндекс Метрика. Можна відсортовувати користувачів та переглядати відео записи поведінки, вичислити слабкі місця сайту.

Просування сайту, методи отримання посилань для ресурсу

Нарощування посилань на сайт як метод підвищення довіри пошукової системи

Одночасно з розв’язання питань по внутрішніх факторах потрібно працювати над нарощенням кількості зовнішніх посилань на ресурс. Потрібно акцентувати увагу на якість розміщень скоріше, а не на їх кількість.

Розглянемо основні способи отримання посилань.
На першому місці, як і колись, залишаються біржі посилань – вічні та орендні, статті. Це можуть бути sape.ru, gogetlinks.net, miralinks.ru
Як працювати з кожною правильно буде написати окремі статті, отож слідкуйте за оновленнями.

На друге місце хочу поставити форуми, так званий Крауд маркетинг. Дуже добре себе зарекомендував цей метод останні 3 роки. Дешевше ніж покупка посилань на біржах та розміщення статей. Можна отримати тематичні посилання за ціною від 25-45 грн. Детальніше про правильність постановки ТЗ та розміщення в наступних статях.

На третє місце ставимо посилання із соціальних мереж. Метод дешевий, дозволяє отримати додатковий трафік на сайт. Хоча і панель вебмастерів не враховує такі посилання для статистики, але соціальна активність позитивно впливає на позиції сайту. Скоріше за все ці посилання в майбутньому набудуть такої ж ваги, як і покупні на біржі.

Четверте місце будемо залишати за посиланнями з каталогів сайтів, соціальних закладок і тп. Сьогодні більшість ресурсів просто заспамлені та розміщення потребує багато зусиль, а результату не багато.

На цьому будемо завершувати, основне поняття по просуванні сайтів в мережі думаю склалось, кожному методові буде присвячена детальніша стаття, тому слідкуйте за оновленнями в Нашому блозі, ставте запитання в коментарях, ми обов’язково відповімо. Гарного дня!

Від Specialist