Гарні новини для всіх учасників соціальної мережі Instagram, уже найближчим часом буде ввімкнено монетизацію доходів від показу відео в IGTV. Таким чином розробники планують підтримати своїх користувачів із великими рейтингами у період пандемії COVID-19, тим самим роблячи хорошу конкуренцію для YouTube.
Уже із початку червня на відео IGTV накладати рекламні оголошення лише для 200 погоджених рекламодавців серед англійських партнерів. Серед них Адам Вахід та Леле Понс, деякі великі мережі рекламодавців: Puma, Ikea та Sephora.
Соціальна мережа Instagram планує ділитись 55% заробітку із користувачами від показу реклами на роликах. Таку саму долю отримують зірки Ютуб.
На перших етапах реклама буде з’являтись лише при натисканні на відео IGTV, через попередні перегляди у власному фіді. Це будуть ролики із вертикальною орієнтацією по 15 секунд.
Розробники упродовж року планують тестувати різні можливості у покази реклами в IGTV, в тому числі і можливість «пропустити рекламу».
Окрім реклами на відео роликах Instagram планує у тестовому режимі продаж цифрових ярличків у прямих ефірах. Замовлені бейджики для підтримки блогера дають можливість виділити свої логіни у стрічці коментарів серед інших.
Скільки заробляють на рекламі в Instagram знаменитості. Пост вартістю 1.266 мільйони доларів
Художники навчають своїх підписників малювати, музиканти дають концерти із вітальні, FOOD-блогери навчають готувати. Тепер вдячна аудиторія може підтримати своїх «улюбленців» покупкою ярличків. Цінові категорії будуть різними: від 99 центів до $4,99. Вони будуть діяти на протязі часу прямої трансляції.
Коментарі закриті.