Використання SEO в арбітражі забезпечує стабільний потік трафіку вже тривалий час за умови, що в тебе є поняття про специфічні нюанси й ти постійно стежиш за змінами в процесі пошукової оптимізації. Важливо розуміти, що сучасні методи SEO значно змінилися порівняно з тими, що були кілька років тому. Багато з раніше ефективних методів просування тепер застаріли. То як же використовувати SEO для просування свого лендінгу в пошуковій видачі? У цьому матеріалі ми із задоволенням поділимося п’ятьма корисними порадами, які допоможуть оптимізувати твою цільову сторінку.
Як підібрати ключові слова для SEO?
Як правильно вставляти ключові слова в текст?
Протягом усієї історії SEO ключовими словами зловживали й продовжують зловживати без упину. Ти напевно в курсі про сумнозвісну практику набивання тексту ключовими словами. Багато хто досі думає, що чим більше їх, тим краще. Однак правда в тому, що такий спосіб, можливо, подіяв би років 5-10 тому, але не зараз. Сьогодні пошукові системи працюють, спираючись не на ключові слова в чистому вигляді, а на інтент користувача, тобто на намір людини дізнатися щось конкретне. З цієї причини ключові слова треба розміщувати у відповідних місцях, а не набивати ними текст. Тобто головне – це використовувати ключові слова стратегічно, а не спамити. Вони мають бути розміщені в кількох цільових місцях, які сигналізуватимуть Google, що твій лендінг – це саме те, що потрібно людям.
Ось і все! Але, звісно, щоб розмістити в цих місцях ключові слова, треба спочатку їх знайти. Для цього найкраще мати спеціальний інструмент, за користування яким доведеться заплатити. Ясна річ, є безкоштовні варіанти, але їхній функціонал занадто обмежений. Якщо хочеш спростити собі завдання і досягти результатів швидше, то без витрат ніяк, хоча тобі, як арбітражнику вже, напевно, не звикати до цього. Рекомендуємо звернути увагу на такі сервіси, як Ahrefs або KWFinder..
Ключові слова з довгим хвостом: що це?
Ключові слова з довгим хвостом (long-tail keywords) або просто довгі ключові слова – це ключовики, які складаються мінімум з 3 і більше слів. Вони можуть отримувати менше пошукового трафіку, ніж звичайні, але при цьому мають вищу конверсію завдяки своїй чіткій визначеності.
Припустимо, ти просуваєш нутру, а саме крем проти зморшок. Звісно, отримати високу позицію в пошуку із запитом “крем проти зморшок” буде важкувато, адже конкуренція величезна. Проте інша річ, якщо, наприклад, використовувати як ключовик “корейський крем проти зморщок з пептидами”. Тут не тільки менша конкуренція, а й вища ймовірність того, що людина, яка гуглить це, готова зробити покупку.
Адже набираючи в пошуковій системі “крем проти зморшок”, багато хто хоче не стільки щось купити, скільки отримати довідкову інформацію, на основі якої вже пізніше може зробити покупку. А ось якщо запит конкретний, то, найімовірніше, користувач має комерційний інтент. До речі, більше цікавих понять зі світу арбітражу трафіку ти можеш знайти в словнику арбітражника у нас на сайті.
Як знайти найкращі ключові слова?
На жаль, немає ідеальних ключових слів. Це означає, що тобі доведеться йти на компроміс і шукати ключові слова, які максимально близькі до ідеальних. Тобто справа в балансі між високим обсягом пошуку і низьким показником складності ключового слова. Високий обсяг пошуку – це коли безліч людей щомісяця роблять пошукові запити за цими ключовими словами.
Водночас низький показник складності ключового слова – це коли не так багато високоавторитетних сайтів конкурують за це ключове слово, а отже, у тебе більше шансів зайняти за ним високе місце у видачі. Щоб домогтися успіху, рекомендується намагатися вибрати ключові слова з обсягом пошуку понад 300 на місяць і показником складності ключового слова нижче 40.
Використання ключових слів з високим ROI: чому варто?
Відразу зазначимо, що це не той фактор, який підвищить ймовірність твоєї появи в SERP. Проте, застосовуючи його, ти зможеш залучити відвідувачів вищої якості, які значною мірою залучені у воронку і готові до конверсії. По суті, це допоможе тобі максимізувати віддачу від своєї цільової сторінки. Нижче наведено приклади ключових слів, на яких слід зосередитися в цьому випадку..
- Порівняльні ключові слова, які протиставляють два бренди або продукти один одному. (Наприклад, Samsung проти Apple).
- Ключові слова, що позначають огляд – це ключові слова, які вказують на те, що пропонований контент допоможе користувачам вирішити, підходить їм той чи інший товар, чи ні. (Наприклад, Антидетект-браузер: розбір функціонала та огляд найкращих на ринку).
- Ключові слова, що позначають список найкращих – це перерахування найбільш рекомендованих продуктів або послуг у певній ніші. (Наприклад, Топ корисних інструментів для арбітражника).
- Ключові слова, що вказують на альтернативу певним продуктам або послугам. (Наприклад, найкращі альтернативи Midjourney).
- Інформаційні ключові слова, які розв’язують проблему твоєї аудиторії та пов’язані з твоїм оффером. (Наприклад, Як завантажити сайт і налаштувати його відповідно до своїх потреб?).
Якщо ти зосередишся на створенні якісного контенту навколо цих ключових слів, то приємно здивуєшся зростанню свого лендінгу.
Рекомендуємо цікаву статтю на тему Як збільшити продажі в Інтернет магазині: дієві поради від нашої команди
Лінкбілдінг для SEO: як працювати з посиланнями?
Посилання – це як паливо для своєї SEO-стратегії. Без них ти так і залишишся стояти на місці десь у темному куточку мережі, де жодна душа не побачить твій лендінг і, відповідно, не перейде за твоїм партнерським посиланням. Коротко кажучи, щоб добре ранжуватися, тобі необхідні посилання. І якщо говорити про лінки, то їх існує три види: вихідні, внутрішні та зворотні. Варто розглянути кожен вид окремо.
Рекомендуємо статтю на тему Біржа вічних посилань prposting.com для просування сайту статями
Що таке вихідні посилання?
Вихідні посилання – це щось на кшталт певної павутини, яка допомагає Google зв’язати твій сайт з іншими. Допустимо, у тебе на лендінгу є стаття про користь БАДів з колагеном, і у своєму матеріалі ти розміщуєш посилання на інший сайт, де розглядається та сама тема. Це дасть змогу Google знаходити твою сторінку і проіндексувати її для майбутніх пошукових запитів за суміжною темою. Крім того, важливо, що ці посилання не тільки привертають увагу пошукової системи, а й сприяють встановленню цінних зв’язків з іншими творцями контенту. А справа вся в тому, що коли ти ділишся посиланням на їхній контент у своєму блозі, надаючи їм цінне зворотне посилання, є велика ймовірність того, що вони оцінять це і віддячать тобі взаємністю.
Що таке внутрішні посилання?
Внутрішні посилання – це, грубо кажучи, клей, завдяки якому твій сайт стає цілісним. Усе, що тобі потрібно зробити – це розмістити в матеріалі посилання на інші сторінки твого лендінгу. Їхнє завдання – показати Google, як структурований твій сайт, зокрема те, які сторінки важливіші (твої основні сторінки), ніж інші.
Що таке зворотні посилання?
Важливість зворотних посилань для ранжування лендінгу неможливо переоцінити. Google високо оцінює зворотні посилання як показник цінності твого контенту для інших, оскільки вони вказують на те, що він настільки якісний, що на нього посилаються інші сайти. Утім, отримання зворотних посилань не перебуває під твоїм безпосереднім контролем. Проте існують методи, що дають змогу підвищити шанси на їх здобуття. Їх ми й представимо тобі нижче.
- Створюй для своєї цільової сторінки винятковий контент, який заслуговує на те, щоб ним поділилися. Ця порада може здатися очевидною, але така реальність. Наповни свій лендінг першокласним контентом за твоєю тематикою, і ті, хто з ним зіткнеться, будуть раді поставити на нього зворотне посилання.
- Не соромся просити про зворотні посилання в інших власників сайтів. Однак, ясна річ, не треба спамити та бути занадто настирливим. Насамперед переконайся, що в тебе є причина, через яку вони мають посилатися на твій лендінг. (Наприклад, скажи, що в тебе на сторінці є статистика, яка може ідеально вписатися в статтю іншої людини).
- Шукай неробочі посилання на інших сайтах. Це можна робити вручну, але воно займе цілу вічність. Тому краще вдатися до послуг такого інструменту, як Ahrefs. Коли ти знайдеш їх, напиши власнику сайту повідомлення такого змісту: “Вітаю! Я помітив, що одне з посилань у вашому блозі не працює. У мене є на сайті є стаття, схожа ну ту, яку було видалено. Я був би дуже радий, якби ви залишили в себе посилання на неї”.
- Домовся про гостьову публікацію на іншому блозі. Це дуже цінна практика, тому що вона не тільки приверне увагу читачів блогу, в якому ти публікуєшся, а й дасть тобі можливість послатися на свій сайт. Найчастіше власник сайту дозволить тобі поставити одне зворотне посилання на свій блог у профілі автора публікації.
Якщо підсумувати, то зворотні посилання є справжнім скарбом для твого лендінгу. Тому хоч на їхнє отримання знадобиться багато часу і зусиль, воно безумовно того варте.
Рекомендуємо прочитати статтю від автора на тему SEO аудит сайту та його важливість для успішного просування у майбутньому
Як збільшити швидкість завантаження сайту або лендінгу? Чому це важливо?
Не забувай, що в інтернеті ніхто не любить чекати. Усі постійно поспішають, ніби бояться щось пропустити. У людей часто відкрито по 10 вкладок у браузері, і вони безладно переходять з однієї на іншу. Це означає, що якщо ти змусиш їх чекати 5 секунд, поки завантажиться твоя сторінка, то вони підуть. Пошукова система не залишить таке без уваги, і це відіб’ється на SEO просуванні лендінгу. Тобто навіть якщо твоя сторінка зроблена за всіма сучасними параметрами SEO, але вона повільно вантажиться або некоректно відображається, то все буде даремно.
Щоб дізнатися час завантаження своєї сторінки, можна використовувати безкоштовні сервіси на кшталт tools.pingdom.com або webpagetest.org.
Також обов’язково перевір коректність відображення лендінгу на різноманітних пристроях. Для цього можна скористатися послугами сайтів browserstack.com або search.google.com/test/mobile-friendly.
Також рекомендується пропустити важку анімацію. Повір, твоя аудиторія не чекатиме, поки завантажуються твої чудові бічні панелі в стилі артдеко і складні зображення. У підсумку немає сенсу створювати сайт, який ніхто ніколи не побачить. Набагато краще, якщо ти будеш дотримуватися мінімалізму з купою порожнього простору і простих зображень.
Ще не соромся використовувати плагіни для підвищення швидкості. Наприклад, якщо ти користуєшся WordPress, такий плагін, як WP Rocket, допоможе оптимізувати та зменшити розмір твоїх файлів. А якщо є бажання дізнатися більше про те, як створити лендінг, і про хитрощі його проєктування, то обов’язково прочитай відповідні матеріали у нас на сайті.
Як оптимізувати лендінг, щоб потрапити у швидкі відповіді Google?
Швидкі відповіді в пошуковій системі – чудова річ, адже є можливість отримати відповідь на запитання, не заходячи на сайт. А якщо дивитися на це з боку арбітражника, то швидка відповідь є чудовою можливістю отримати результат № 1 у пошуковій видачі. З цієї причини варто поборотися за місце під сонцем.
Для цього постарайся додати у свій контент короткі абзаци. Вони мають бути побудовані у вигляді запитань і відповідей із 40-50 слів. Якщо не знаєш, на які запитання давати відповіді, то поглянь на сегмент “люди також шукають” в пошуковій видачі. Швидка відповідь працює таким чином, що Google обирає фрагмент тексту і генерує посилання на нього, а отже, є сенс підіграти пошуковику. Активно використовуй такі посилання на частину сторінки в лінкбілдингу, а саме ділися ним у соцмережах або на форумах і додавай на сайти-донори.
До речі, більше порад із залучення трафіку за допомогою SEO-просування можеш знайти у спеціальному інтерв’ю з експертом на нашому ютуб-каналі.
SEO-оптимізація лендінгу: висновок
Звісно, це далеко не все, на що варто звертати увагу під час SEO просування свого лендінгу. Головне пам’ятати, що отримання трафіку за допомогою SEO – це гра в довгу, особливо якщо немає можливості зробити великі вкладення. Щоб дізнатися більше корисної інформації про оптимізацію цільових сторінок та інші підходи в арбітражі трафіку, відвідай блог на нашому сайті. А якщо тобі не терпиться застосувати знання на практиці, то реєструйся в MyLead, обирай партнерські програми для просування з більш ніж 4500 офферів і починай лити трафік.