Рік 2020 змусив багато кого задуматися — а чи правильно вони у свій час обрали професію, але 2020 жодним чином не вплинув на заробітки та професійну діяльність тих хто пов’язав своє життя з блогерством.
Більшість з них навіть збільшили свою аудиторію своїх передплатників, а дехто вийшов на передові позиції у 20-ці найпопулярніших блогерів України. Хто з інстаграмблогерів виявився найбільш затребуваним можна з’ясувати на майданчику trendHERO.io.
Сервіс дає змогу перевірити російських блогерів, які вийшли в топ-20 у 2020 році. Перше місце займає Софія Стужук. В 2020 році кількість її підписників збільшилася майже на 3 млн осіб.Близько мільйону підписників набрали російські тік-токери з проекту Dream Team House. Вони перенаправляють своїх фоловерів з Тік-току на Інстаграм.
Секрети збільшення аудиторії блогерів instagram
Проаналізувавши графік росту кількості підписників в найпопулярніших українських інфлюенсерів бачимо, що кожен з них досяг одного мільйона підписників. Розглянемо детальній, як вони цього досягли. Існує декілька напрямків.
Якісний, “правильний” контент для instagram
Найважливіше для блогерів правильно подати інформацію. Цікаві та смішні пости про знаки зодіаку дали змогу ЛуладжіОлегівні менше ніж за рік довести число своїх фоловерів до 1 млн. За даними майданчику trendHERO.io. на початку 2020 року спостерігалося близько 10 тисяч підписників за день.
Весною та літом додавалися 5000 підписників в день, а на сьогодні це не більше 2500 осіб. Чому так сталося?
Можливо, менше коштів вкладається в просуванні акаунту. Блог став досить популярним, і йому вже непотрібні накрутки. Може на початку була запущена таргетована реклама. Але більш реальний варіант — основна частина підписників приходили на Instagram-профіль в телеграм-каналу.
Конкурси та розіграші
один з найпопулярніших варіантів збільшення кількості передплатників. Проводяться за допомогою спонсорів, або за власні кошти. В разі залучення коштів спонсорів, можна спостерігати різкий стрибок вгору, а далі йде спад, коли кошти закінчується.
Передплатники не чекають нічого нового і відповідно, кількість підписок різкого зменшується. При другому варіанті, збільшення йде поступово, розіграші проводяться регулярно. Це викликає зацікавленність, а значить і зростання кількості підписників.
Загальний ефект в тому, що спочатку, при оголошенні конкурсу різко збільшується кількість передплатників. Але по закінченні, дехто відписується від аккаунту. Важливо, постійно надавати цікаву інформацію і підтримувати інтерес підписників. Це дасть змогу мінімізувати кількість відписок.
Цікаво прочитати про Як просунути свій аккаунт в Instagram: 10 сервісів, які допоможуть Вам це зробити
Чудовий варіант —блогери-пари
З бази понад 60 мільйонів блогерів можна виділити такі найпопулярніші пари — Микола і Яна Удянські — кількість передплатників близько півтора мільйона чоловік у кожного, та пара Дарила Туфекчі – 1,4 млн і Олени Венум – 4,3 млн.
Статистика сторінки Яни:
Статистика сторінки Миколи:
Не думайте, що ставши другою половинкою популярного блогера., то відразу зможете набрати мільйонну аудиторію. Це станеться після того, як популярний блогер оголосить, що в його житті з’явився супутник чи супутниця.
В акаунті О. Венум про чоловіка згадується близько шістдесяти трьох разів. В Удянських фоловерів додалися починаючи з жовтня 2020 року. Такі пари, без сумніву, мають більшу кількість підписників, але цікавий та актуальний контент ніхто не скасовував.
Рекомендуємо прочитати статтю Скільки може заробляти блогер в Інстаграм
Блогерство не найпростіше заняття, але при правильній організації дає дійсно гарний заробіток. Кількість підписників можна збільшити навіть за рік. Провівши аналіз статистики за сервісом trendHERO.io робимо ряд висновків.
- Багато блогерів починають з простих відео на Тік-току і поступово переводять підписників на Інстаграм-профілі.
- Розіграші та конкурси допомагають збільшити та втримати аудиторію.
Щоб збільшити популярність свого профілю потрібні серйозні фінансові вкладення. - Багато українських блогерів ведуть свої аккаунти російською мовою, щоб розширити аудиторію акаунту.
- Пари блогерів справді притягують більше уваги передплатників.
Проаналізувавши власний акаунт на майданчику, ви отримаєте звіт майже зі 100 показників. Це дасть змогу оцінити сильні та слабкі сторони свого профілю, та підняти його популярність.