Бізнес план перукарні з розрахунками. Цифри, розрахунки та ризики

На даний момент дуже популярним бізнесом є надання перукарських послуг. Цінові категорії, клієнтоорієнтованість, прибуток у кожної перукарні свої. Проте, незважаючи на те, будете Ви власником vip салону чи найбюджетнішого місця для стрижок, для ефективної роботи потрібен бізнес план.

Короткий опис об’єкта перукарні та розрахунок

Перукарня має бути розміщена у спальному районі міста.  Вона орієнтуватиметься на простих, звичайних жителів багатоповерхівок для яких стане доступним місцем для стрижки і манікюру.

Більшість клієнтів – люди з доходом нижче середнього, проте ті, які вміють цінувати свій час та хочуть отримувати достойні послуги за невеликі кошти.  Будуть надаватися перукарські та манікюрні послуги, існуватиме солярій, а також відбуватиметься продаж спеціальної косметики.

Цінова політика виходитиме з того, що поряд розташований конкурент з невисокими цінами. Тому вартість на послуги буде дуже доступною. Працюватиме 4 майстра з перукарського мистецтва,  манікюрниця, адміністратор і прибиральниця.

Бізнес буде розвиватися на орендованій площі 40 квадратних метрів. Ціна за оренду  – 12000 гривень в місяць. Першочергові інвестиції складають 500000 гривень, щомісячний прибуток складатиме 29200 гривень.

Приносити чистий прибуток бізнес на перукарні має через 1 рік 7 місяців. А також планується, що працювати «не в  збиток» перукарня зможе вже з 3-го місяця.

Опис перукарні як бізнесу та  пошук ринку збуту

В перукарні можна буде отримати якісні послуги за невисоку ціну. Тут буде створена приємна атмосфера та затишний інтер’єр. Працюватиме вона щоденно з 10-ї до 21-ї. Буде вестися також попередній запис.

Більшість клієнтів складатимуть люди з доходом менше 12000 гривень в місяць. Вони зможуть зайти в перукарню по дорозі додому, йдучи з роботи. Більшість клієнтів – це люди від 45 до 55 років (чоловіки і жінки).

Також значну увагу приділятимуть перукарні і ті кому від 35-ти до 45-ти. Молодь до 25 років буде не дуже частою серед клієнтів перукарні. Більшість клієнтів прийдуть сюди, тому що тут найбільш доступна ціна.

Середня вартість стрижки від 50 до 80 гривень. Класична манікюрна чистка 50-70 гривень. В середньому клієнт в салоні проводитиме близько 30-40 хвилин.

Більшість прибутку будуть приносити перукарські послуги (60 %). Але все ж намагатимуться надавати комплекс послуг.

Маркетинг, продажі, реклама – нехай всі дізнаються про ваш бізнес

Для того аби перукарню впізнавали, буде розроблений логотип, а також використовуватимуться  спеціальні «фірмові» кольори. Крім того:

  • Буде розроблено сайт, де описуватимуться послуги і акції.
  • Будуть роздаватись флаєри, візитівки, за допомогою яких жителі міста будуть знати про перукарню.
  • В соціальних мережах будуть створені спеціальні групи.
  • Буде використовуватись також зовнішня реклама.
  • Крім того, будуть діяти знижки, існуватиме акція «кожна 6-та стрижка безкоштовно». Клієнт буде мати власний номер, за яким і ідентифікуватиметься, матиме додаткові безкоштовні послуги.

План виробництва та витрати

Приміщення для оренди повинно мати від 30 до 100 квадратних метрів і розміщене в спальному районі. Прохідність має бути висока. Поблизу транспортні артерії, багато житлових будинків.

Велика частина витрат буде приходитись на обладнання. На нього планується витратити 389000 гривень.  Крім того, планується витратити  60000 гривень на ремонт, на рекламу і вивіску 28000 гривень,  на законну реєстрації близько 10000 гривень, а також на додаткові витрати ще близько 30000 гривень.

Рекомендуємо Бізнес план кафе. Готовий бізнес план кафе українською. Розрахунки

Всі майстри, які будуть працювати, мають мати дипломи, сертифікати та бути висококваліфікованими спеціалістами.  Зарплата перукаря 8000 гривень і 5 % від продажів. Зарплата манікюрниці 4000 гривень і 20% з продажів.

Фінансовий план бізнесу на перукарні

Фінансовий план передбачає суму інвестицій у 500000 гривень. Зарплатний фонд щомісяця (з відрахуваннями) складатиме 76000 гривень, оренда 12000 гривень, амортизація 4500 гривень, оплата комунальних послуг, реклама по 4000 гривень.

Крім того, буде оплачуватись робота бухгалтера – фрілансера (2500 гривень), закуплятися товар на суму 10110 гривень. На непередбачені витрати «відкладено» 4000 гривень.

Тут так само є  сезонність. Особливо вона спостерігається літом, коли попит на послуги зменшується. Збільшується клієнтопотік перед Новим роком, 8-м березням та іншими великими святами.

Рекомендуємо Бізнес план салону краси. Відкрити власний салон краси, особливості.

Фактори ризику бізнесу перукарні, що потрібно врахувати?

Значна частка доходу буде йти на оплату оренди. Аби зменшити витрати і збільшити доходи, у салоні будуть продаватись косметичні засоби. Крім того, прораховувались ризики і ситуація, пов’язана з нестабільною економічною ситуацією.

Проте, так як перукарські послуги потрібні завжди, попит на них не знизиться. А невисокі доходи громадян призводитимуть до того, що бюджетна перукарня завжди буде у виграші.

Бізнес план перукарні з розрахунками. Цифри, розрахунки та ризики
5 (100%) 1 vote

Сподобалась стаття? Поділись в соц. мережах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares