Всім привіт! Багато статей в мережі на сьогодні по просуванню та оптимізації сайтів, але з досвіду скажу – більшість замовників з метою економії бюджету, пропускають таку важливу процедуру, як внутрішня оптимізація сайту.
Чи важлива вона? Звичайно! Говорячи простими словами – ми даємо зрозуміти пошуковій системі що саме розміщено на сторінці чи ресурсі в цілому. Наприклад, маєте інтернет-магазин сантехніки, і сайт можете знайти в пошуку лише за назвою фірми, по прямому посиланні чи просто по якомусь низькочастотному запиті (це в кращому випадку). В більшості випадків сайт просто не приймає участі у пошуковій видачі.
Внутрішня оптимізація надає Вашому ресурсу перевагу (в певній мірі) над іншими, мало відповідними результатами видачі. Що саме я маю на увазі? Все просто, ось для прикладу продовжимо тему сантехніки, введемо запит «душові кабіни», і що ми бачимо, 4 місця перші зайняті контекстними оголошеннями Google Ads, далі іже звичайні результати, і всього понад 300 тисяч результатів – це і є всі ваші конкуренти по даному запиту.
Але якщо ми перейдемо вже на 10 чи 12 сторінку пошукової видачі, бачимо в результатах є стаття про використання душових кабін в Олешківській лікарні. Тобто є і не явні конкуренти, які за думкою пошукового робота відповідають запиту. Це можуть бути і форуми, сторінки з соціальних мереж і тп.
Внутрішня оптимізація та відповідне налаштування дасть Вам перевагу в першу чергу над такими результатами, бо ж дійсно продаєте такі товари. З досвіду скажу, якщо все проведено з відповідним розрахунком, після пере індексації сторінок і сайту в цілому , ресурс займає вже навіть 30 позиції (ну тут звичайно конкуренція грає чималу роль).
Які ж роботи входять до внутрішньої оптимізації сайту?
В першу чергу проводиться аналіз конкурентів, аналізується ніша та приблизний розрахунок можливого трафіку, який отримаємо з цього. Збирається розширена семантика (про це все поговоримо в наступних статтях, тема по істині не маленька).
На основі семантики вибираються ключі (запити), зазвичай на одну сторінку можна «Вписати» до 5-6 запитів, всі ж інші це похідні від них.
- Складаються та прописуються мета дані – Title, Description, KeyWords (актуальні чи ні вони зараз також можна багато говорити, багато хто зараз вже не використовують дані теги, але є багато нюансів, також поговоримо в наступних статтях
- Складаються завдання на SEO тексти для підсилення оптимізації, пишуть копірайтери, все по відповідній частотності.
- Оптимізація зображень на сайті використовуючи атрибут ALT (альтернативний текст, якщо відключено завантаження зображень у браузері клієнта
- Налаштовуються системні файли – robots.txt та sitemap.xml
- Скануються сторінки, та виправляються сторінки 404 (не знайдено)
- Робота з перелінковкою на сайті (підвищується внутрішній ранг та вага сторінок, що просуваються)
Виділив основні просто моменти, насправді для кожного сайту індивідуально вираховується об’єм робіт.
Ось такі загальні тези, які не можна було б обійти, коли ведеш блог по SEO, адже з цього починається просування сайтів в пошуку. Тема насправді не маленька, буду старатись систематизувати інформацію зі свого більш як 7 річного досвіду.
І цілком впевнено скажу внутрішня оптимізація зменшить час, який буде затрачено на просування запитів, значно полегшить фінансові витрати.
Внутрішня оптимізація не гарантує Вам відразу топові позиції, але дасть змогу вже конкурувати, підтягне потрібні запити для сайту в консолі вебмайстра, за які потім можна «чіплятись» та «тягнути» запити до Топу.
На разі вдячний Вам за увагу, та періодично заходьте на сайт, будемо старатись писати цікавий та корисний матеріал для простого розуміння SEO українською. Для замовлення аналізу та послуг звертайтесь на пошту: reklama@seo-marketing.com.ua