Пт. Кві 26th, 2024
Збільшення продажу товарні оголошення

Збільшення продажів та кількості заявок турбує кожного підприємця та власника інтернет-магазину. Ситуація, коли товари постійно наповнюються, цінова політика нижча ніж у конкурентів, але заявок зовсім мало. Чудовим Варіантом стане запуск та налаштування товарної реклами від Google Shopping.

У даній статті ми розповімо про особливості та тонкощі роботи, які будуть корисними для початківців, що прагнуть налаштувати товарну рекламу самостійно, а також власників бізнесу. На картинках все виглядає просто – ти платиш кошти, товари транслюються – заробляємо гроші, але це не так.

Як підключити товарні оголошення для сайту

Товарні оголошення Google Shopping працюють через два сервіси: Merchant Center та Google Ads. Перший сервіс реєструє Ваш ресурс у товарній програмі від гул та підключає товарний фід даних (ручний або за зопомогою XML), а інший уже знайоми користувачам із налаштувань контекстної реклами для пошуку та недійних оголошень.

Реєстрація в програмі не проходить відразу. Спочатку Ви вводите всі мінімальні дані вашого ресурсу: URL адресу, назву, логотип тощо, створюєте перший фід даних (тут можна і додати один товар через Google таблиці по шаблону).

Далі процес вступають модератори. Заявка може розглядатись до 3 робочих днів, дані перевіряють не тільки в профілі Merchant Center, але й на сайті. Правил є досить багато, у будь-якому випадку, пройти модерацію із першого разу не вийшло ні з одним сайтом. Підключення може зайняти від 5 до 14 днів, все залежить від ресурсу.

Підключити можна різні ресурси (окрім тем заборонених) все питання у налаштуванні та якості подання інформації. Це можуть бути і самостійні сайти або ж ресурси на прайс агрегаторах.

Google Shopping налаштування товарної реклами

Чи будуть корисні товарні оголошення для сайту

Однозначно можна сказати одне – товарні оголошення дійсно збільшують кількість продажів та заявок. Їх перевага у тому, що більшість трафіку є низькочастотний. Це означає, що товари показуються користувачам, що шукають окремі моделі або бренди, тут вже доступне сортування за ціною, де користувач обирає кращі умови.

Ще однією перевагою товарної реклами можна назвати її низьку собівартість. Ціни за клік доволі низькі, у порівнянні із звичайними пошуковими оголошеннями або медійними.

Трансляція товарів відбувається над результатами пошуку органічної пошукової видачі, на сайтах-партнерах Google та YouTube. Все це можна обирати у налаштуваннях, але ми рекомендуємо розділяти такі напрямки у окремі компанії. Ціна за клік може різнитись у мережах, тому можна або не доотримувати трафік або ж переплачувати за клік.

Рекомендуємо прочитати статтюВикористання зображень для залучення трафіку на сайт та виділятися у пошуку

Отож така інформація на замітку для Вас буде корисною та дасть перші розуміння цього напрямку. Кожен етап налаштування та підключення товарних оголошень можна розмістити у окрему статтю, про це вже у наступних матеріалах.

Будемо раді допомогти Вас у збільшенні кількості продажів та налаштуванні товарної реклами. Також пропонуємо послуги просування сайту у пошукових системах, налаштування контекстної реклами, реклами у Facebook. Пишіть нам на пошту: reklama@seo-marketing.com.ua

Від Specialist