Сб. Лис 23rd, 2024
TikTok реєстрація та заробіток

Розглянемо у даній статті один із популярних платформ для публікації відео контенту TikTok. Невеликі ролики від 15 до 60 секунд легко листуються у стрічці. Основний вид контенту даної мережі це «Ліпсінки»: користувачі обирають собі для фону музику та під неї танцюють або ж співають чи говорять (відкриваючи рот).

Але ніхто не забороняє додавати відео з оригінальним звуком. Тренди на популярний контент постійно змінюються: користувачі можуть задавати нові теми, організовують челенджі, кидаючи виклики іншим авторам, знімають власні коротенькі та смішні кліпи

Чим же можна пояснити популярність сервісу TikTok? Це дуже легкий для користувача контент, який не потребує додаткового обладнання та сценарію. Основне завдання якого — веселити аудиторію та допомогти «вбити час» із задоволенням.

Ще один плюс – це від користувачів, більшість із яких молодші 18 років. До речі, вони й стали основними та першими поклонниками платформи TikTok.

Для авторів основна перевага це можливість донести свій контекст до максимальної кількості користувачів через системи рекомендацій. Перейшовши на сторінку одного із тіктокерів можна побачити, що деякі пости отримують тисячі переглядів, а інші десятки тисяч. Тобто шанси набрати багато переглядів є у всіх, навіть нових користувачів, які не мають підписників.

Розглянемо детальніше сервіс TikTok

Сервіс TikTok максимально простий для розуміння. Для перегляду постів навіть не потрібно реєструватись, достатньо лише скачати додаток на смартфон та обрати декілька потрібних рекомендацій.

У сервісі TikTok присутні дві стрічки: «Підписники» (аккаунти за якими Ви слідкуєте) та «Рекомендації». Стрічка із підписок транслює пости із відео по мірі їх публікації (від нових до старіших). Стрічка із рекомендаціями формується на основі поведінки та потреб: спеціальні алгоритми збирають інформацію про особу – мова, місце проживання та пропонують пости, що можуть зацікавити особу.

Tik Tok соціальна мережа та особливості

Також у TikTokу присутній розділ «Цікаве», де можна знайти популярні пости по хештегам, або ж знайти новий тренд чи користувача зі списку. Відслідковуючи контент, який набирає популярності.

Пошукові теги мають прив’язку до локації користувача, тому для країн СНГ та Росії будуть показі теги на російській мові та контент в основному.

Як створити відео в TikTok

Для створення відео у TikTok присутні багато заготовок та фільтрів, музичних доріжок, яких вистачає для всіх охочих.

Багато уваги приділяється аудіо бібліотекам: тут можна вибрати пісні та звуки із наявної бібліотеки, але й завантажити власну музику. Часто використовуються нарізки із популярних телепередач та ток-шоу, фільмів.

Всі аудіо доріжки нарізані по 15 або 60 секунд. Наявні готові плейлисти, які користуються популярністю, потрапляють в TikTok, тому можна орієнтуватись на тренди. При потребі у розділ «Моя музика» можна завантажити власну аудіодоріжку (надалі вона буде виходити під відео із Вашим ім’ям).

Для обробки та запису відео також дуже багато фішок TikTok: фільтри, зміна швидкості, маски, накладання стік екерів та можливість прикріпити їх до окремих моментів відео.

Рекомендуємо статтюРобота в інтернеті на дому. 10 перевірених методів заробітку вдома

Для запису нового відео потрібно натиснути на «плюсик» у нижній частині екрану, далі Ви потрапити до публікації поста. Потрібно обрати потрібне аудіо (кнопка «Музика» у зверху екрана, довжину ролику та швидкість запису), ефекти та фільтри.

Можна відразу завантажити до TikTok готове відео із вашого пристрою: обрізати, кадрувати, замінити голос, текст, стікери тощо. Коли Ваш контент готовий лишається додати опис та обложку, хештег та відмітити друзів.

Які типи відео можуть записуватись у TikTok

Зробити точну класифікацію роликів у TikTok складно, але реально, тож спробуємо. Для початку розіб’ємо весь контент на вірусний (який повторюється серед користувачів у різних проявах) та оригінальний.
Вірусний контент у TikTok

Почнемо розгляд із Челенджів. Дуже багато користувачів знімають так звані челенджі, коли постає завдання створити ролик на певну тему та повторити його за блогером.

Варто лише популярному тіктокеру запустити челендж, як уже завтра вся стрічка новин буде наповнена схожими відео. Дуже часто такими прийомами користуються співаки, щоб забезпечити популярність своєму контенту

Запускаються загальні тренди так і тематичні (наприклад коли спортсмен пробує надіти футболку стоячи на руках). Кажуть, що потрапити у розділ «Рекомендоване» простіше, коли слідкувати за вірусними темами.

Кривляння. Напевно найбільш популярні варіанти постів відео: під аудіо із популярної телепередачі або фільму, музичний трек позують та виконують певні рухи, тим самим озвучуючи свої дії.

Незважаючи на простоту даного контенту та простоту, саме такі відео пости можуть збирати найбільше підписок, переглядів та лайків. Існує думка, що піднятись у ТОП із такими роликами може будь яка особа із привабливою зовнішністю та мінімальними акторськими навичками.

Танці. Тут вже все просто: користувачі показують деякі танцювальні рухи та пропонують іншим користувачам повторити це у своїх роликах. Окрім танців до ТОП позицій потрапляють різні рухи, що можуть порадувати користувачів (наприклад користувачі у період самоізоляції почали знімати варіанти вітання без рукостискання).

Використовуємо оригінальний контент

Ролики із гумором. Знімаються користувачами коротенькі історії із життя із смішним змістом. Спочатку цей формат зародився у програмі VINE, а вже потім перекочував до Instagram (тут вже довжина виросла до 60 секунд із шести), тепер його використовують у TikTok.

Даний формат може вистрелити всього декілька разів, адже після 10 перегляду одного і того ж ролику він уже не є смішним та цікавим. Головним плюсом можна назвати збільшення кількості підписників у оригінального автора TikTok.

Формат DIY або «Зроби своїми руками»: тут користувачі починають ділитись власними рецептами страв, малюють та діляться іншими своїми хобі. Сюди ж відносяться всілякі лайфхаки, які допомагають полегшити життя на основі досвіду блогера TikTok.
Зачіски, мейкап, Спорт. Все що було популярне у Інстаграм та Ютуб перкочувало і сюди. Єдина відмінність у довжині відео роликів, тут не будуть публікувати детальну інструкцію «від А до Я», а лише коротенькі замальовки.

Як розкрути власний акаунт TikTok

Популярність у TikTok вимірюється кількістю лайків, підписників та охопленням відео. Тобто потрібно збільшити потік трафіку на контент та (якщо все по плану) затримається на ньому.

Головна порада для всіх – користуватись лише оригінальним контентом, слідкувати за якістю роликів, формою та змістом. Якщо розглядати інструменти для можливості збільшення лайків, підписників та переглядів потрібно використовувати:

Приведіть перших користувачів із інших соціальних мереж. Найефективнішим варіантом стане Інстаграм, через близькість формату контенту. Багато користувачів публікують свої ролику одразу у двох соціальних мережах та залишають посилання на профіль TikTok.

Шляхом активності старої аудиторії є шанси зацікавити алгоритми системи та потрапити до «Рекомендацій» – головне джерело охоплення аудиторії.

Використовувати рекомендації TikTok – дана функція допоможе користувачам знайти схожі пости, авторам же нових підписників та велику кількість переглядів.

Потрапити до рекомендацій TikTok не складно, але кожного дня кількість користувачів збільшується, а отже – росте конкуренція. Обманути систему складно, та й не має сенсу, якщо Ваш контент не цікавий.

Алгоритм такий: після публікації ролика система починає рекомендувати його вузькій кількості «тестових» користувачів та спостерігає на реакцію. Якщо контент швидко пролистують, не додивляються до кінця, не переходять у профіль користувача та не ставлять лайки, тому навряд чи цей контент зацікавить інших.

Зараз читаютьСкільки може заробляти блогер в Інстаграм

Використовуйте пошукові Хештеги. Для перегляду трендів можна переглянути спеціальний розділ «Цікаве». Вони змінюються дуже швидко. Використання хештегів у TikTok допоможе системі швидше зрозуміти про що саме Ваш контент та рекомендувати його для зацікавленої аудиторії.

Використання сервісів накрутки. Існують такі сайти, що пропонують повноцінний трафік для контенту: коментарі, перегляди та лайки. Якщо вже ми описуємо все, то і про це мусимо розповісти.

Але чи доцільно використовувати «мертві душі»? Вони не дають ніякої лояльності до реклами та не конвертуються в продажі. Накрутки переглядів та підписчиків можна перевірити у TikTok, а система може це зафіксувати та списати фіктивну активність.

Ось деякий перелік факторів може допомогти Вам просувати відео у TikTok до топових місць та потрапити до Рекомендацій. Взагалі кожна програма та сервіс тримає власні розроблені алгоритми у секреті, що убезпечити від масових закруток та фальсифікацій.

Використовуйте хорошу якість відео. Чим краща камера у пристрою, тим вище вірогідність що його побачать. Відповідно записане відео із топових смартфонів (наприклад останні версії Айфонів) найчастіше показуються в рекомендаціях.

Тому використовуйте хороше денне освітлення, підбирайте нейтральний фон, щоб Ви виглядали чітко. Якщо ж використовуєте реальний звук, тоді переконайтесь щоб у приміщенні не було додаткових шумів та ехо.

Підбирайте оригінальні аудіо. При підготовці відео роликів для TikTok старайтесь використовувати аудіо із власного пристрою, а не з бібліотеки системи, це дозволить отримати кілька додаткових балів. Тут також є мінус – користувачі при виконанні пошуку по аудіо доріжці не побачать Ваш оригінальний трек, а це втрата частини трафіку.

Взаємодія із роликом. По-перше, перегляд відео до кінця, при чому по декілька разів. Тут Тіктокери використовують певні фрази в описі «Вкінці буде таке…», але по факту нічого цікавого не показують. А це може привести до негативних коментарів.

Пробуйте взаємодіяти із аудиторією, додавайте сюжетну лінію (хоча й коротку), проводьте опитування тощо.
Отож такі рекомендації дозволять отримати хороший приріст підписок та трафіку у TikTok, тепер головне втримати аудиторію.

Зробіть чітке фото свого обличчя, додайте короткий опис свого профілю. Старайтесь надалі виконувати всі пости в одному стилі. Це вже ознака професійності та особливого підходу.

Як можна заробити Tik Tok

Як можна заробити на акаунті TikTok

Тепер переглянемо можливості для заробітку на соціальній мережі Тік-Ток. Ми вже розповідали про можливості отримання додаткового доходу із YouTube та Інстаграм. Дуже багато користувачів освоюють дану мережу та розуміють весь потенціал для майбутнього.

В чому особливості монетизації аканта Тік-Ток

Офіційної партнерської програми для монетизації трафіку немає наразі як і інших. Колись була неофіційна система, де топовим блогерам, після персональної пропозиції, нараховували бонуси за перегляди відео. Далі ці бонуси переводились у реальні гроші, але із початку 2020 року цю програму зупинено.

Монетизація та її особливості

  1. Для даної соціально мережі не важлива кількість підписників, а лише кількість переглядів Вашого контенту та взаємодій: коментарів, лайків та тривалість перегляду.
  2. Вікова категорія Вашої аудиторії. Незважаючи на постійних приріст користувачів у категорії 20+, але все одно, основною аудиторіє ю є підлітки, тому контент має створюватись під них. Такі групи не є платоспроможними, тому й рекламодавців мало.
  3. Потрібно постійно слідкувати за трендами, адже вони міняються із шаленою швидкістю, щоб зберігати постійну аудиторію.
  4. У профілі під відео не можна поставити пряме посилання на сайт. Користувачам потрібно копіювати текст вручну та вставляти у строку браузера, а це втрата трафіку. Але уже є змога залишити пряме посилання у своєму профілі, а також вставити посилання на профіль у соціальній мережі Інстаграм та Ютуб (використати для розкрутки інших аккаунтів).
  5. Соціальна мережа Тік-Ток легко вичислює накрутки показників, за це можна отримати тіньовий бан. Тому приділяйте час якості контенту.

Які способи заробітку на Тік-Ток існують

Знімати відео за гроші із використанням музичних треків. Саме такою рекламою можуть користуватись як відомі співаки так і новачки. Отож, знімання відео під чужий аудіо трек за гонорар.

Заробіток за цей напрямок такий же як і за звичайний пост, вимінюють кількість підписників та оцінку апетитів конкретного блогера (орієнтовно від 100 до 400 гривень).

Заробіток на конкретній рекламі. Часом, для блогерів із тематичними каналами, є ймовірність звертання рекламодавців із конкретними потребами: зняти відео ролик під певний сценарій із використанням того чи іншого продукту.

Цікаво знати: Українські сайти для заробітку в інтернеті: скільки платать та які умови?

Заробітки тут також можуть різнитись від популярності акаунту. Наприклад, користувач із 13 000 тисячами підписників може оціни відео у 150 рублів відео у дуеті, окремий рекламний ролик уже 300 рублів. Західні блогери можуть оцінювати від 2000 до 5000 тисяч доларів за 1 мільйон переглядів.

Наразі на цьому зупинимось, щоб не втомлювати Вас. Можна виділити ще декілька варіантів, про це вже розповімо в окремому матеріалі, тренди постійно міняються не тільки у Тік-Ток із тематиками відео, але й у системі монетизації та заробітку.

Від Specialist